duminică, 3 iulie 2011

Interviu cu liginan


Buna! Dupa cum m-a prezentat si Mady, eu sunt Chelsea_8888 (pe Stardoll), dar ma cheama Laura :) O sa imi incep activitatea pe blog cu primul meu interviu si prima mea intervievata: liginan (in
realitate Giunia Ligia) :D

Deci, sa incepem interviul:


Laura: Buna! Mersi mult pentru interviu!
Ligia: Buna! Si eu la fel.
Laura: Cum poti sa te descrii in cateva cuvinte?
Ligia: Sincera, timida, intelegatoare.
Laura: Ce animale de companie iti plac? De ce?
Ligia: Pisica fiindca este rafinata si gratioasa; dupa ea s-a inventat Cat Walk.
Laura: Super! De cand joci Stardoll?
Ligia: Din 2006
Laura: Cum ti se pare noul stardoll? Dar starcoinsii?
Ligia:
Dragut, starcoinsii sunt ok daca ai timp de ei.
Laura: Ce ti-ar placea sa mai existe la Stardoll?
Ligia:
Pai, ce vor inventa.
Laura: Da, niciodata nu poti stii. Cum te simti ca ai castigat de 2 ori NCG?
Ligia: Bine, dar credeam ca va fi mai mult, dar asta am primit.
Laura:
Urmatoarea intrebare: Cam cati stardollars ai dat pe broadcasturi fiindca, din cate am vazut, ai fost de 4 ori in top.
Ligia: Peste 6000 de stardollars.
Laura: WOW! Daca cineva ti-ar cere sa ii dai parola de la Stardoll, ai face-o? De ce?

Ligia: Nu as faceo fiindca eu am muncit pentru contul respectiv si in ziua de azi nu prea ai in cine sa ai incredere.
Laura: Da, stiu...Pacat...Ei bine, cam atat. Inca o data mersi! Mult succes in continuare, si pe Stardoll, si in viata reala. Pa!
Ligia: Si eu la fel! Ciau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu