joi, 21 iulie 2011

Interviu cu hamilton_layla


1. Salut! Mersi pt. interviu. O sa iti pun cateva intrebari.
Ok ^.^
2. Cum poti sa te descrii in 3 cuvinte?
Ar fii greu... dar cred ca spontana, independenta,
3. Ai un animal de companie? Ce iti place la el?
Am avut. in prezent nu mai am. Dar am avut un papagal Ara.
4. De cand joci stardoll? Ce iti place la el si ce nu? :D
Joc stardoll de prin 2007. Imi place la el faptul ca sunt multe haine, coafuri, etc. Dar nu imi place faptul ca trebuie sa platesti sa ai chestii frumoase. Oricum... ce mai este free in lumea asta?
5. Care sunt calitatile celei mai bune prietene ale tale?
Calitati are o groaza. Dar ceea ce apreciez eu la ea este faptul ca este onesta si are talentul de a ma asculta si a ma sfatui, chiar daca eu nu spun decat nimicuri. De asemenea, apreciez si faptul ca pot sa ii incredintez un secret, deoarece stiu ca nu "da cu ciocu`".
6. Ai vrea ca stardoll sa mai faca ceva nou? De ce?
Mi-ar placea daca ar pune ceva miscari ale MeDoll`ului, deoarece mi se pare monoton sa ramana asa.
7. Ai vrea sa devii NCG sau CG? De ce?
Ca orcarei fete, da, mi-ar placea.
8. Ai dori ca stardoll-ul sa se mai schimbe sau iti place asa cum este?
Ar fi dragut sa se mai schimbe.
9. Care a fost primul lucru sau haina pe care ai cumparat-o cand ai inceput sa joci stardoll?
Pff... cred ca a fost o rochie de la preety in pink (pe vremea aceea)... parca HB tank dress (martie '07)
10. Mersi inca o data si succes in continuare! :)
Merci si eu ^.^

Si aceasta este ea:

XoXo, Laura (Chelsea_8888) :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu