duminică, 11 septembrie 2011

Scuzati absenta :">

Dragi cititori, imi pare foarte rau ca nu am mai postat de mult, dar o sa ma revansez :) Am vazut ca Mady s-a ocupat de hotbuys, asa ca legat de aceasta rubrica, o sa pun doar hotbuys`urile din Septembrie.


Here they are :D



Buun. Next:
Au aparut din ele: 
1. HB Feather Drop Earrings
Parerea mea: Scumpi si mult prea lungi. Ii gasiti in Splendid.  Iar in realitate, sunt inspirati de Topshop (poza jos).

2. HB Roar Tee

Parerea mea: Scump, dar imi place designul. Totusi nu ma gandesc sa il cumpar deoarece este cam scump pentru un tricou. Versiunea reala este de la Topshop (poza mai jos) iar magazinul de pe sd este Stardoll Girls. 


3. HB Bead Necklace

Parerea mea: Daca era mai micut, l-as fi luat. Costa 10 sd si il gasiti in Folk. Sunt inspirati de... va las sa ghiciti... exact! Topshop. Din nou (poza jos). Cel din viata reala, chiar imi place cum arata :).
4. HB Pink Cheetah Top
Parerea mea: Roz, volanase, prea girly pentru mine. Dar totusi imi place. Desi este destul de scump (17 sd), s-ar putea sa il iau. Magazinul este Fudge, iar cel real inca nu se stie (cine poseda aceasta informatie, il rugam sa o share-uiasca (^.^))


Buun... so this is it. Cu hot buys`urile. Trecem la cealalta rubrica a mea, New Doll Release.
Din pacate, eu am incercat sa ma joc cu niste coduri, dar nu am reusit. Asa ca, Doll releas-urile le postez separat. In zilele urmatoare, o sa vedeti cu ce m-am "jucat". Sper sa reusesc sa postez macar 2 papusi pe zi. See ya` :) (^o^)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu